2) zbog kašnjenja isporuke, zbog nepremostive faktori, mi ćemo vas kontaktirati putem Predstavljamo ili putem telefona.Kada dobijete naše obavijest o kašnjenju dostave, molimo kontaktirajte nas što je prije moguće.Ako ga ne želite čekati, imate pravo otkazati transakciju i podnijeti zahtjev za povrat sredstava, i, molimo vas, primite naše iskrene isprike.
■ o proizvodima
4),,,,;
3) Od ponedjeljka do subote & nbsp; 13: Rezervacije napravljene do 00 & nbsp; Isporuka isti dan & nbsp; Nedjelju & nbsp; 13: Narudžbe napravljene nakon što 00, šalju se sutradan.
■ oblik prijevoza
3) Kada se roba šalje natrag, tekstualni podaci kupca neće u prilogu, što je nemoguće pronalaženje kupca i dovodi do gubitka kontakta s vama.Ne preuzimamo nikakvu odgovornost;
Obećavamo da sva roba će biti opisani u skladu s činjenicama, a iskreno usluga će osigurati da se kod vas nije bilo briga i da ste uživali u kupovinu.
1) Naša logistička dostava po defaultu je uobičajena logistikom, i proizvod se popeo na dolasku.Ako postoji posebna logistika ili je potrebna brza dostava, molimo vas, obavijestite nas o tome u službi za podršku korisnicima.Ako nema dodijeljenu logistike, mi aktivno ćemo vam pomoći u odabiru odgovarajuće logistike.
2) Ako imate bilo kakvih nezadovoljstva proizvodima i uslugama nakon primitka robe, molimo vas da ne žurite procijeniti ih i odmah kontaktirajte nas; Ako imate problema sa logistikom možemo odnositi prema njima mirno i ne ostavljaju nam je loše ocjene!
1) Sve proizvode naše tvrtke ne šalju poštom, a teret snosi kupac.
■ Informacije o pošiljci
1) Nakon što kupac primi robu, ako nema posebnih okolnosti, molimo vas da potvrdite primitak što je prije moguće.
1) obično proizvode, сфотографированные i plasirane do 13:00 sati, mogu se isporučiti u istom danu, ali zbog mnogih faktora, ne jamči da su svi nalozi se mogu isporučiti u istom danu.Mi ćemo učiniti sve što je moguće isporučiti robu u roku od dva dana;
■ Što se tiče procjene
1) Svi proizvodi se uzimaju u prirodnom obliku; detalje kao što su tehničke karakteristike i materijali su objašnjeni u detaljnom opisu.QC provesti potpunu provjeru prije isporuke, a zatim запечатает kutiju.Ako imate bilo kakvih pitanja, molimo, obratite se službi za korisničku podršku.
2) Fotografije snimljene na stvarnim lokacijama, mogu imati neke sheme razlike od stvarne objekte zbog razlike u osvjetljenju, vremenu i prikaže.Ne može prihvatiti nikakve razlike u boji kupce, molimo vas da pažljivo kupujte;
■
■ o фрахте
5) Molim vas, budite oprezni prilikom pakiranja prilikom vraćanja robe, pružiti puni povrat pribor proizvoda.Tvrtka ne preuzima nikakvu odgovornost za oštećene proizvode na putu.
2) Ako roba nije u skladu s pravilima prikupljanja i razmjene i doveo do plaćanja, mi откажемся potpisati i nećemo snositi nikakvu odgovornost;
1) Bez kontaktiranja službi za podršku korisnicima ne odgovaramo za štete nastale uslijed slanja robe natrag ili podnošenja zahtjeva za povrat;
Za one koji kupuju robu na tom mjestu prvi put, molimo vas da detaljno proučite sa sljedećim uputama i kvarovima od odgovornosti da izbjegne mnoge nepotrebne nevolje, i želim vam sretne kupovine!